sunnuntai 23. marraskuuta 2014

Zebina's B-pentue 2vk

B-pentueen "herkku"tyttöset ovat 2 viikkoisia <3

"Softis, Muffins, Pehmis ja Vaahtis"

Ne ovat kasvaneet kovasti, viihtyvät Muusan hoivassa maitoa maiskuttaen ja pesutoimenpiteistä silminnähden nauttien, nukkuvat pikkumasut täynnä maitoa, tassut kohti taivasta. Kaikkien silmät ovat auki ja ne ovat siirtyneet ryömimisestä huteraan kävelyharjoitteluun. 

Voi kuinka me nautimmekaan niiden olemassaolosta <3

"Vaahtis, Pehmis, Muffins ja Softis"

Kuvien ottaminen ei ole helppoa, parhaiten ryhmäkuvia saa kun ne nukkuvat :)

"Softis"
Tyttökatraan pienin, vikkelin ja päättäväisin.
Paino 512g.  

"Täältä minä kiipeän!"

"Haa, mitä tuolla näkyy?"

"Muffins"
Pentueen suurin,muhkea mussukka.
Paino 682g.
  
"Mä haluun maitoa! Äitiiiiiii!"

"Ai, söinkö mä just? No sitten... mä nukun."

"Pehmis"
Pentueen pinkki pirtsakka.
Paino 640g.

"Mulla on nälkä, mua nukuttaa..."

"Mutta sitä ennen mä vähän riehun!"

"Vaahtis"
Pentueen viimeisenä syntynyt elämäänsä tyytyväinen tyttö.
Paino 607g.

"Mä oon vähän söpö!"

"Tää söpöstely alkaa nukuttamaan. Söpöjä unia!"

Pentulaatikon äärellä on vieraillut ihastelijoita ja niitä tulevaisuuden omia ihmisiäkin <3



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti